Spørgsmål og svar
Herunder kan du finde svar på de mest stillede spørgsmål om Erhverv+Privat. Klik på det ord, du vil vide mere om.
Spørgsmål og svar
- Hvad kan Nordea tilbyde mig som Erhverv+Privat kunde?
- Svar:
Ud over attraktive priser og renter, så får du en rådgiver, der kommer hele vejen rundt om din, din families og din virksomheds økonomi. Herudover får du, via din rådgiver, adgang til Nordeas samlede ekspertise inden for privat og erhverv.
På den måde kan du nemt finde den økonomiske balance, som passer til dig. - Hvordan kan jeg være sikker på, at min rådgiver har lige meget fokus på min erhvervsøkonomi og min privatøkonomi?
- Svar:
Din bankrådgiver er særligt uddannet og har netop kompetencerne til at skabe overblik og optimere samspillet mellem virksomhedens og din private økonomi.
- Kan jeg blive Erhverv+Privat kunde, selvom jeg ikke har mit boliglån i Nordea?
- Svar:
For at blive Erhverv+Privat kunde i Nordea skal du have et samlet udlån og/eller indlån for i alt min. 250.000 kr.
Herudover skal du have en aktiv virksomhedskonto og min. 5 produkter (det kan være både privat- og erhvervsprodukter). - Hvad sker der med min Netbank, når jeg skifter til Erhverv+Privat?
- Svar:
Der er mulighed for at få adgang til både dine private og erhvervskonti via én Netbank.
Ønsker du en klar opdeling mellem privat- og erhvervsdelen, kan du også det – det kræver blot 2 aftaler om Netbank. - Koster det noget at blive kunde i Erhverv+Privat?
- Svar:
Vores priser afhænger af hvilken løsning du vælger. Klik på linket for en oversigt over løsninger og priser: https://prod.dwa.nordea.dk/motivator/
- Kan jeg kombinere Erhverv+Privat og Premium og dermed øge mine fordele?
- Svar:
Ja, er du i forvejen premiumkunde fastholder du alle dine fordele, når du skifter til Erhverv+ Privat.
Ja, som Erhverv+Privat kunde har du også mulighed for at blive omfattet af Premium-værditilbuddet, hvis du opfylder forudsætningerne til Premium. - Kan min rådgiver hjælpe med selvangivelsen?
- Svar:
Nej, skatterådgivning er din revisors ansvar.
- Hvad sker der, hvis jeg lukker min virksomhed og fortsætter min karriere som lønmodtager?
- Svar:
Vores rådgivning tager udgangspunkt i dine aktuelle behov. Det er derfor naturligt, at du herefter får en rådgiver alene med fokus på din privatøkonomi.
- Hvornår kan jeg træffe min rådgiver?
- Svar:
Som Erhverv+Privat kunde har du mulighed for rådgivning alle hverdage kl. 8-18.
- Hvad sker der med mine forsikringer, hvis jeg skifter til Erhverv+Privat?
- Svar:
Til alle Erhverv+Privat kunder tilbyder vi – via TRYG - et 360-graders forsikringstjek. På den måde kan du være sikker på, at du er dækket ind hele vejen rundt.
- Kan min samlever blive tilknyttet min rådgiver i Erhverv+Privat, selvom hun/han ikke er selvstændig erhvervsdrivende?
- Svar:
Vores rådgivning tager altid udgangspunkt i dine og din families samlede behov og planer for økonomien. I har derfor også samme rådgiver.