Fandt du ikke svar
på dit spørgsmål ?
Du kan chatte eller ringe til os på 70 33 33 33
Du kan lægge budget i netbank. Budgettet finder du her:
Sådan gør du:
Hver gang, der sker ændringer i dine budgetposter, skal du huske at opdatere budgettet i Netbank.
Det kan skyldes, at Nordea Investor åbner i et andet vindue. Hvis din computer ikke tillader pop-op vinduer, bliver du blokeret. Det kan du rette på følgende måder:
Du bruger Internet Explorer:
Du bruger Google Chrome:
Du bruger Firefox:
Du bruger Safari:
Når du klikker på Nordea Kreditlån i netbank, åbner E-bolig i et nyt vindue. Får du ikke vist E-Bolig, kan det skyldes, at du har slået blokering af nye browser-vinduer til. Så skal du give tilladelse til, at der må åbnes nye vinduer, før du kan bruge E-bolig.
Sådan gør du:
Det er kun muligt at se detaljer på private Nordea Kreditlån i Netbank.
Du kan logge på netbanken via Nordea.dk. Her skal du holde musen henover ”Log på” oppe ved den orange hængelås i højre hjørne:
NemID er ét fælles log-in til både offentlige og private selvbetjeningsløsninger og til din netbank.
Med NemID bruger du det samme log-in alle steder. Uanset om du vil bruge din netbank, bruge din kommunes online selvbetjening, hente din årsopgørelse fra SKAT, læse din Digitale Post eller ordne dine forsikringer. Du skal være fyldt 15 år for at få NemID.
Du finder dit NemID-nr. i det brev, du får i forbindelse med oprettelsen af din NemID-aftale. Har du ikke længere dette brev, kan du få dit aftalenummer oplyst ved at ringe på 70 33 33 33. Af sikkerhedsmæssige årsager kan vi ikke oplyse nummeret over e-mail.
En elektronisk nøgleviser er en digital udgave af NemID nøglekortet. Den fungerer ved, at du klikker på en knap på nøgleviseren, og derefter generer den en kode, som kan bruges til at logge ind.
Du kan købe en nøgleviser på NemIDs hjemmeside.Åbner i nyt vindue
Du kan bestille en ny NemID adgangskode på NemIDs hjemmesideÅbner i nyt vindue. Den bliver sendt med posten. Det tager op til 3-5 dage.
Sådan gør du:
Når du taster den midlertidige adgangskode ind, bliver dit NemID låst op igen, og du bliver samtidig bedt om at lave en ny personlig adgangskode.
Har du akut brug for en ny adgangskode, kan du ringe til Nordea 24/7 på 70 33 33 33, så kan vi sende dig en ny via en sms. Af sikkerhedsmæssige grunde har vi ikke mulighed for at sende den via mail.
Du kan skifte NemID-koden i Netbanken.
Sådan gør du:
Du bliver nu sendt videre til NemID, hvor du kan ændre din nuværende adgangskode til en ny. Du kan også logge direkte på www.nemid.nuÅbner i nyt vindue og ændre koden der.
Vi anbefaler, at koden skiftes jævnligt.
NemID har tillføjet en mulighed for at have en 4-cifret kode.
Den 4-cifret kode må ikke:
Når du ændrer adgangskoden, giver systemet dig altid en 4-cifret kode som standard, men oppe i toppen af siden kan du også vælge ”Min adgangskode skal bestå både af tal og bogstaver”.
Hvis du vælger at beholde en adgangskode, der består af tal og bogstaver, skal den overholde følgende krav:
Har du har mistet dit NemID nøglekort, er det vigtigt, at det bliver spærret hurtigst muligt. Du kan enten spærre det på nemid.nu eller ved at ringe på tlf: 70 33 33 33.
Du kan bestille et nyt nøglekort på nemid.nuÅbner i nyt vindue eller ved at ringe på 70 33 33 33.
Du skal også spærre dit NemID, hvis du har fået stjålet din telefon, eller har mistanke om at dit NemID bliver misbrugt.
Du kan logge på konto-kik med dit nem-id. Du bruger dit brugernavn og adgangskode.
Hvis du ikke har NemID og skal på konto-kik, kan du få tilsendt en aktiveringskode via sms eller brev. Du bestiller koden ved at ringe på tlf: 70 33 33 33. Af sikkerhedsmæssige årsager kan vi desværre ikke sende den til dig på mail.
Du kan få adgang til vores Mobilbank, når du har adgang til Netbank og har været aktiv der én gang. Du skal være 15 år.
Sådan finder du Mobilbanken:
Du kan se hjælpevideoer om Mobilbanken her
I dag bruger vi mobilen til mange andre ting end at ringe fra, fx til at købe billetter eller gå i mobilbanken. Derfor er det vigtigt, at du får ændret og spærre de informationer, der ligger tilgængeligt på telefonen som bl.a. NemID, nøglekort, kort, adgangskoder, osv. Husk også at melde det til politiet.
Du vil overføre til andre:
Du vil overføre til dig selv
Du kan ændre, hvilke konti du får vist, ved at gøre følgende:
Ja, du kan gøre det på følgende måde:
Du kan ringe på 70 33 33 33 og bestille en ny. Vi sender dig en ny kode på sms eller brev. Af sikkerhedsmæssige årsager kan vi ikke sende den nye adgangskode på mail.
Hvis du har problemer med at logge på med touch login, kan det nogle gange hjælpe at gøre sådan:
Du kan nemt spærre dit kort i Mobilbanken:
Du kan få Mobilbank, fra du er 15 år og har en aktiv Netbank og NemID. Du skal altså have været logget ind på din netbank på computeren for at få adgang til Mobilbanken.
Ja det kan du sagtens. Du gør det på følgende måde:
Du kan læse mere om Mobilbank her:
http://www.nordea.dk/privat/daglig-oekonomi/mobil/mobilbank.html#tab=Vilkar-for-brug
Grønjordsvej 10, 2300 København S
Swift-adresse: NDEADKKK
CVR nr.: 25992180
CD-Ident 02000
Nordea FinansÅbner i nyt vindue
Nordea InvestÅbner i nyt vindue
Nordea KreditÅbner i nyt vindue
© 2024 Nordea