Hent vores Mobilbank Erhverv app
Spar tid ved at betale dine regninger med mobilens kamera, hold øje med indbetalinger og overfør hurtigt mellem egne konti med ”drag n drop”.
Brug vores Mobilbank Erhverv app til at få klaret mange af dine bankforretninger uanset tid og sted - tjek saldo, se transaktioner og udfør betalinger. Mobilbank Erhverv app’en kan også bruges, hvis du benytter dig af fuldmagtsløsningen, hvor flere skal godkende en betaling. På den måde kan andre – for eksempel din bogholder – lægge betalinger til godkendelse og du kan nemt tjekke og endeligt godkende dem på mobilen.
Mange muligheder med Mobilbank Erhverv app’en:
- Se saldo, transaktioner og få overblik over dine konti
- Overfør direkte mellem egne konti med ”drag n’ drop” funktionen
- Scan regninger til betaling ved brug af telefonens kamera
- Godkend eller opret betalinger ved brug af fuldmagtsløsning
- Se alle dine kort til virksomheden og detaljer på disse – Visa/dankort og First Card
- Spær kort og brug valutaberegner i app’en
- Mulighed for at bruge app’en på engelsk
- Ryst telefonen for at logge ud
Adgang til Mobilbank Erhverv
Mobilbank Erhverv er en app lavet til iPhone, iPad og Android smartphones, og kan hentes i AppStoreÅbner i nyt vindue og Google PlayÅbner i nyt vindue.
Du skal benytte NemID for at logge på app’en, og det kræver, at du allerede er oprettet til Netbank Erhverv med NemID. Hvis du har oprettet en 4-cifret kode til dit NemID, kan du selvfølgelig bare bruge den til at logge på app’en.
Du kan læse mere om, hvordan du får adgang til Netbank Erhverv med NemID på nordea.dk/netbankmedbrugere
Tekniske detaljer:
- iPhone og iPad med iOS 8.0 og nyere
- Android smartphones med OS 4.1 og nyere
- Appen findes på både dansk og engelsk.
Se hvordan du får adgang til Netbank Erhverv med NemID - Onlineaftale med brugere.
For at bruge Mobilbank Erhverv skal du:
- Have en onlineaftale til Nordeas Netbank Erhverv med NemID
- Have aktiveret NemID
Mobilbank Erhverv giver dig mulighed for at udføre en række bankforretninger. Disse bankforretninger er omfattet af Nordeas vilkår:
.For information om Nordeas behandling af personoplysninger i forbindelse med bankforretningerne henvises til de
.Regler for sikkerhed
- Spær dit nøglekort, hvis du mister det, eller det kan være blevet kopieret
- Husk altid at logge ud, når du er færdig
Anvendelse af data
Appen videregiver ikke personoplysninger til tredjemand. Alle oplysninger, der anvendes til at udføre bankforretninger, slettes i appen, når sessionen afsluttes.
Spærring
Ønsker du at spærre dit NemID-nummer, dit nøglekort eller din Netbank, så gør et af følgende:
- Ring til Hotline på 70 33 44 44
- Ring til Spærreservice på 33 33 22 49
- Kontakt din filial.